Після обвалу 2020 року, а також запровадженням військового стану 24.02.2022, на ринку реклами в метро Києва намітилися тенденції до відновлення. За даними метрополітену, з 2 жовтня скорочені інтервали між потягами. Середній проміжок часу між поїздами в годину пік становить від 02:30 до 03:00 хвилин, у міжпіковий період час очікування поїзда – від 05:00 до 05:30 хв. Інтервали у вихідні дні – від 6 до 7 хвилин. Пасажиропотік у будні становить понад 800 тисяч осіб, а у вихідні – понад 500 тисяч. Це сприяє взаємодії підприємств з аудиторією метро, забезпечуючи їх цінною рекламою та успішними результатами. Зміст адаптується до поточних обставин. Активізувалась реклама товарів та послуг, пов`язаних з безпекою, а також інформаційних кампаній, спрямованих на підтримку національного духу та солідарності. Однак конкретний характер реклами та обмеження на даний час залежать від рішень влади та ситуації.